dimecres, 1 d’abril del 2009

Bloc en construcció

8 comentaris:

  1. Anem bé! Porto dos dies i encara no he aconseguit penjar un arxiu. Com diu la vox populi, serà que sóc de lletres?
    Si passa per aquí algun/a set-ciències que m'ho pugui explicar. li estaré molt agraïda. Mentre, continuo intentant.

    Elena

    ResponElimina
  2. elena com un arxiu?? ..el diseny es per decorar, no has vist el video?? per publicar es diferent a lo de disenyar ...
    ainsss ...et faré un cursillo ..jaja
    marga

    ResponElimina
  3. elena has escrit dues entradas ,y has decorat el blog ,aixo ja esá fet !! ..

    LA PRIMERA ENTRADADA y hi ha la segona feta ..

    ho tens dominat he? , ho fas bé ,..lo de el arxiu mho explicas? jo te ajudaré ..
    ainssss
    joc yoooooo marga

    ResponElimina
  4. Marga, que bé trobar-te per aquí... La qüestió és que vull penjar un arxiu en word o en PDF, amb les meves obres publicades. He estat mirant per internet i crec que m'he de fer un espai web previ on penjar els arxius i fotografies i després crear un enllaç al meu bloc per accedir-hi. Això ja em sembla de màster!! Em sento "bloguera en bolquers" ... :-)

    Elena

    ResponElimina
  5. hola Elena, vas venir a la nostra escola a fer nos un xerrdaa als de 6 i ens va impresionar molt coneixe't. A la biblioteca ja tenim tots els teus llibres. Segueix escrivint que ens agraden molt.

    marc

    ResponElimina
  6. exacte!! ELS ARXIUS NO ES PODEN PUJAR PER EL BLOGUER ,SI CREAR UN SLIDE EN FOTOS ,
    DE AIXO SOLS ES CREAR-TE UNA CONTE,JA THO EXPLICARÉ

    ESTAS FETA UNA CRACK ..JAJAJA
    si que pots pujar-hi videos ,bueno poc a poc

    una abraçada
    marga

    ResponElimina
  7. elena entra al enllaç
    un slide show ,també está bé .

    es sencill ,pots pojar les fotos desde el pc.
    y despres ,colocar-lo enb un codi que et dona cuant estigui acabat al teu gust

    http://ayudaparatublog.com/como-crear-una-slideshow-con-imagenes-en-movimiento/

    ves mirant poquet a poquet

    marga

    ResponElimina